Індивідуальна форма методичної роботи – є складовою самоосвіти вихователя, яка здійснюється за індивідуальними планами з урахуванням його професійних потреб, результатів взаємооцінки, рекомендацій керівництва ЗДО, досвідчених педагогів. Змістом її є систематичне вивчення психолого-педагогічної, наукової літератури, участь у роботі дошкільних та районних методичних об’єднань, семінарів, конференцій, педагогічних читань, розробка проблем, пов’язаних з удосконаленням освітньої роботи, проведення експериментальних досліджень, огляд педагогічних та методичних журналів.

По відношенню до конкретного педагога в методичній роботі головним завданням є формування індивідуальної, авторської, високоефективної системи педагогічної діяльності вихователя, яка повинна бути націлена на збагачення знань педагога, розвиток у нього мотивів творчої діяльності, розвиток педагогічної техніки виконавчого мистецтва.

Перш ніж розпочинати методичну роботу з тим чи іншим педагогом, вихователю-методисту необхідно провести діагностику, опитування, анкетування, індивідуальну бесіду та визначити, яка проблема йому цікава або у чому він зазнає труднощів, що нового є в педагогічній практиці, а вже потім складати план індивідуального професійного самовдосконалення. Однак дуже важливо, щоб організація такої роботи не була формальною. Щоб цього уникнути, педагог повинен добровільно прагнути самоудосконалення.

Кiлькiсть переглядiв: 917